4.8/5 (33 reviews)
Afspraak maken Contact

Definitieve pijnloze ontharing: het kán!

Ontharen kan op veel verschillende manieren, maar ze hebben allemaal hun nadelen: scheermesjes zijn vervelend en kunnen wondjes veroorzaken. Ontharingscréme stinkt, is chemisch en haalt niet altijd het gehele ongewenste haar weg. Harsen en waxen zijn buitengewoon pijnlijk. Het meest vervelende aspect: al deze ontharingstechnieken dienen eindeloos herhaald te worden. Daarom biedt Hairless Laser Clinics je de oplossing op het gebied van pijnloos ontharen: de Soprano Laser behandeling.

Gladde benen pijnloos onthaard door Soprano Laser

Pijnloos ontharen met de Soprano Laser

De unieke werking van de Soprano laser zorgt ervoor dat de haarzakjes door middel van meerdere kleine pulsjes worden verwarmd tot boven de 43 graden. Hierdoor gaat het haarzakje kapot, waardoor er op een gegeven moment geen haartje meer zal groeien. Men denkt wel eens dat pijnloze ontharing betekent dat de methode niet werkt. Dit is absoluut niet waar. Door de innovatieve werking van de Soprano laser is het namelijk niet nodig om pijn te lijden. Definitief en pijnloos ontharen is dus prima mogelijk in onze kliniek. Zo kun je bijvoorbeeld je bikinilijn laseren, je gezicht ontharen, benen laseren en méér.

De voordelen van de Soprano Laser

Het is natuurlijk al heel fijn dat de Soprano laser ervoor zorgt dat ontharen pijnloos verloopt. Echter zijn er nog meer voordelen die aan deze behandelingen vast zitten. Als eerste is de laser geschikt voor ieder huidtype. Hierdoor is de behandeling op een donkere huidskleur ook mogelijk. Dit geldt ook voor mensen met een zongebruinde huid. Het tweede voordeel zorgt ervoor dat je geen kans maakt op verbrandingen. Zeker bij de intieme zones, zoals bij de vagina ontharen, is dit super belangrijk.

Je hoeft verder geen medicatie of andere voorbehandeling te doorlopen aangezien de behandeling geheel pijnloos is. Dit zorgt ervoor dat vervolgbehandelingen snel elkaar op kunnen volgen. Dan is er nog het voordeel dat de behandeling weinig tot geen irritatie op zal brengen. Dit zorgt ervoor dat je geen hersteltijd hebt en direct weer verder kunt met je dagelijkse bezigheden.

Wie mooi wil zijn, hoeft geen pijn te lijden

Hairless Laser Clinics staat bekend om de resultaatgerichte aanpak en het kundige personeel. Wij kunnen zorgen voor pijnloze ontharing zodat je na enkele behandelingen zonder ongewenst haar door het leven kunt. Doordat wij zeer aantrekkelijke tarieven bieden, is het bij ons ook nog eens zeer voordelig om pijnloos en definitief te ontharen. Je kunt zelfstandig een afspraak inplannen in onze agenda, zodat je de behandeling kunt ondergaan wanneer het jou schikt.

Ben je benieuwd naar onze Soprano Laser waarmee wij definitief en pijnloos ontharen? Lees dan meer over de laser, bekijk onze tarieven en plan meteen je afspraak online in via onze agenda!

Maak kennis met onze behandelingen
Bikinilijn klein Een voordelige oplossing voor een fraaie en gladde bikinilijn. Vanaf € 72.00
Oksels Gladde en mooie oksels, zonder stoppeltjes en irritaties. Vanaf € 20.00
Onderbenen Nooit meer scheren, geen wondjes en irritaties, maar wel gladde benen! Vanaf € 160.00
Hairless Laser Clinics: de definitieve oplossing voor ongewenste haargroei Wij maken gebruik van de meest geavanceerde lasertechnologie Soprano ICE en Soprano ICE Platinum en zorgen daarmee dat je nooit meer hoeft te epileren, waxen of scheren. Voor een zijdezacht resultaat! Graag weten wat de mogelijkheden zijn? Plan dan een gratis en vrijblijvende eerste intake afspraak - wij helpen je graag verder.
Pijnloos Je voelt er niks van
Alle haartypen Voor iedereen
Alle huidtypen Kan met zongebruinde huid
Het hele jaar door Altijd pijnloos haarloos
Ik laat zelf bikinilijn behandelen en het werkt echt. Na 1 x zie je al verschil. Daarnaast is de service top! Ik zou Hairlaserclinics zeker aanbevelen. - Marieke over Hairless Laser Clinics
Vestiging Alkmaar 072 220 45 58 info@hairlesslaserclinics.nl Bekijk alle gegevens
Vestiging Almere 036 52 51 914 almere@hairlesslaserclinics.nl Bekijk alle gegevens

Heb je genoeg van dat scheren, waxen en epileren? Hairless Laser Clinics is dé plek waar je terecht kunt voor definitieve ontharing. Graag willen wij jou kennis laten maken met onze experts in Alkmaar of Almere voor een pijnloze en comfortabele laserbehandeling. Het resultaat? 100% definitief & pijnloos laser ontharen!