4.8/5 (33 reviews)
Afspraak maken Contact

Definitief ontharen in regio Heerhugowaard

Voor een pijnloze methode van ontharen nabij Heerhugowaard kies je voor de ontharingslasertechniek van Hairless Laserclinics. Met gemiddeld zes behandelingen ben je van al je ongewenste haar af. Of je nu man of vrouw bent en haar op je benen of borst hebt: de lasertechniek pakt alle ongewenste haartjes bij de wortel aan, zodat je nooit meer hoeft te scheren, waxen of epileren!

Vrouwen laser ontharen in Heerhugowaard

Hoe de lasertechniek werkt

Voor ontharen nabij Heerhugowaard kun je kiezen voor de pijnloze ontharingsbehandelingen van Hairless Laserclinics. De ontharingsbehandelingen zijn pijnloos, doordat we gebruikmaken van de vrijwel pijnloze SHR lasertechniek. De haarzakjes, ofwel haarfollikels, worden met een laserstraal verwarmd, waardoor ze inactief worden. Dit betekent dat de haarfollikels worden geforceerd, waardoor ze niet meer in staat zijn om hun eigenlijke werking te volbrengen. Normaal is de haargroei uit haarfollikels onuitputtelijk, maar na een aantal laserbehandelingen zijn de haarzakjes ‘buiten dienst’ gezet en produceren ze geen nieuwe haren meer. Het resultaat: een ultra gladde huid, die je niet telkens hoeft te scheren, waxen of epileren!

Behandelingen

De haarzakjes reageren al op één behandeling met de pijnloze lasertechniek. Voor een altijd en optimaal glad huidresultaat zijn echter meerdere behandelingen nodig. Over het algemeen heb je een zachte en gladde huid na zo’n zes keer ontharen in de kliniek nabij Heerhugowaard. Wil je een gladde huid voor de zomer? Geen probleem, de behandelingen kunnen namelijk ook worden uitgevoerd wanneer de huid gebruind is door de zon. Ook kun je na een behandeling gewoon met de behandelde huid in de zon komen. De lasertechniek verwarmt uitsluitend de huid en de haarfollikels, zonder dat je huid verder wordt geïrriteerd. Wil je je benen, armen, rug, borst, oksels of bikinilijn laten ontharen in Heerhugowaard? Kies dan voor blijvend resultaat en pijnloze behandelingen, waar je direct van kunt genieten. De behandelingen met de SHR lasertechniek zijn tevens geschikt voor de gevoelige gezichtshuid!

Kliniek voor ontharen Heerhugowaard

Onze ontharingskliniek is gelegen in Alkmaar, dichtbij Heerhugowaard. Je kunt onze locatie eenvoudig vanuit Heerhugowaard bereiken via snelweg N242. Ook vanuit Castricum is Alkmaar gemakkelijk te bereiken, namelijk in een kwartiertjes via de A9. Zoek je een kliniek voor ontharen in Heerhugowaard, dan is onze Hairlesslaserclinics dus erg eenvoudig bereikbaar en bovendien erg dichtbij! Maak eenvoudig en snel online een afspraak voor uw eerste pijnloze behandeling via onze online agenda.

Maak kennis met onze behandelingen
Bikinilijn klein Een voordelige oplossing voor een fraaie en gladde bikinilijn. Vanaf € 72.00
Oksels Gladde en mooie oksels, zonder stoppeltjes en irritaties. Vanaf € 20.00
Onderbenen Nooit meer scheren, geen wondjes en irritaties, maar wel gladde benen! Vanaf € 160.00
Hairless Laser Clinics: de definitieve oplossing voor ongewenste haargroei Wij maken gebruik van de meest geavanceerde lasertechnologie Soprano ICE en Soprano ICE Platinum en zorgen daarmee dat je nooit meer hoeft te epileren, waxen of scheren. Voor een zijdezacht resultaat! Graag weten wat de mogelijkheden zijn? Plan dan een gratis en vrijblijvende eerste intake afspraak - wij helpen je graag verder.
Pijnloos Je voelt er niks van
Alle haartypen Voor iedereen
Alle huidtypen Kan met zongebruinde huid
Het hele jaar door Altijd pijnloos haarloos
Wat een fantastisch resultaat al na 5 behandelingen. Heel erg bedankt! - Janneke over Hairless Laser Clinics
Vestiging Alkmaar 072 220 45 58 info@hairlesslaserclinics.nl Bekijk alle gegevens
Vestiging Almere 036 52 51 914 almere@hairlesslaserclinics.nl Bekijk alle gegevens

Heb je genoeg van dat scheren, waxen en epileren? Hairless Laser Clinics is dé plek waar je terecht kunt voor definitieve ontharing. Graag willen wij jou kennis laten maken met onze experts in Alkmaar of Almere voor een pijnloze en comfortabele laserbehandeling. Het resultaat? 100% definitief & pijnloos laser ontharen!